موافقت معاون وزیر صنعت با راه‌اندازی دانشکده معدن و متالوژی در دانشگاه ارومیه
تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:, | 15:59 | نویسنده : کميته روابط عمومی

علی اصغر توفیق روز گذشته در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه ارومیه ضمن تاکید بر گسترش روابط دانشگاه و صنعت، زمینه‌ همکاری‌های مشترک فی مابین دانشگاه و وزارت صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار داد.

وی دستور همکاری وزارت متبوع در تاسیس دانشکده معدن و متالوژی دانشگاه ارومیه را صادر کرد

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت از دانشگاه‌ها با هدف کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری ‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش در کشور یکی از اهداف مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

در این نشست حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه با اعلام تاکید وزارت علوم در راه اندازی دانشکده معدن و صنایع معدنی گفت: گروه‌های مهندسی معدن و مهندسی صنایع در حال حاضر در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه دایر است و دانشگاه ارومیه ایجاد دانشکده معدن و صنایع معدنی را در اولویت کاری خویش قرار داده و در حال بررسی زیرساخت‌های مربوطه و جذب هیات علمی است.

وی علاقمندی دانشگاه ارومیه را در راستای همکاری این دانشگاه در تشکیل تیم تخصصی معادن آذربایجان‌غربی از بین متخصصین دانشگاهی، تهیه نقشه راه توسعه صنعت و معدن استان، همکاری در نشست‌های علمی و پژوهشی و ارائه مقالات کاربردی ویژه معادن استان را اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: